Pamuğu mama kutusuna koydum kapaklı olduğu icin işime geldi.ketilda su ilitiyorum sadece kaynatmadan zaten 1ndk.bile sürmüyor ısınması.pamugu batırıp siliyorum sonra başka pamuğa geçiyorum.her defasinda suyu degistiriyorum.pamugun ıslak kalması bakteri oluşumuna neden olabilir yada kirli suyun beklemesi tekrar ısıtılması.