Ben doğduğundan beri kullanıyorum oğlum şuan 15 aylık. Çok memnunum, tentesi çok geniş, uyuduğundan neredeyse tam kapanıyor. Bana göre 2 eksisi var biri yönünün değişmiyor olması diğeri de tentesinin üzerinde bebeği görebileceğimiz penceresinin olmaması. Onun dışında hafif, manevraları çok iyi, kullanışlı bir model