Kızlar önümüzdeki ay tatile çıkacağız ve tam gittiğimiz gün Regl oluyorum. Kızım sadece geceleri uyandığında uykuda emiyor. Geciktirici kullansam ne kadar emzirmemem gerekir? İçim rahat eder mi bilmiyorum ilaç alsam diğer yandan da tam tatil haftası ne yapacağımı bilemedim