Prensesannesi38 İki oda yanıyor biri 30 diğeri gündüz 20 gece 35 de gelen fatura 450 lira fazla değil mi kızlar tüm odaları yaksak kaç gelir aceba size ne kadar geldi ?
Merve201119 Prensesannesi38 salonda iki petek hol l şeklinde iki petek ve cocuk odası yaniyor bazen geceleride yaniyor 596 lira geldi
Lilababymom Prensesannesi38 1053 lira geldi 7 petek ve banyo havlupan yanıyor. 2 odayla nasıl idare edebiliyorsunuz ben odanın birini kapatayım dedim hiçbirini kapatamadim hepsi lazım kullanılıyor. Nedir bu işin formülü 🤣
Bircicekkiz Lilababymom kullanmadığın odayı kapatmak. Misafir odası gereksiz mesela ve çoğu kişi mutfağı da kapatıyo yemek yaparken zaten ısınıyo diye 7 Petek fazla değil mi kaç oda ev hepsini nasıl kullanıyosunuz
Bircicekkiz Prensesannesi38 760 o kadar üzüldüm ki ya valla açsam bi dert açmasam bi dert zıkkım olsun