Kızlar oğlum 3 yaşını geçti biraz da zor konuşuyordu şimdi iyi çiş eğitimine başladık 15 gün oldu ama hala bir ilerleme yok ben sormadan asla söylemiyor altına yapıyor yine gelip söylemiyor büyüğünü hele hiç tuvalete yapmadı hep altına yaptı bi yardım lütfen nasıl öğrettiniz ne yapmam lazım çok zorluyor beni😞😞