53 gunluk ikizlerim var ve sadece emziriyorum. en son 1 hafta once tartılmıstık. 2-3 gundur tartıyorum kiloları ikisininde aynı değişmedi. atak haftasıydı. bilgisi olan var mı atak haftasında kilo almamaları ile ilgili? onceki 2 haftada 600 er gr almıslar son 1 haftadır 0 gr