4 ay once ben ve bebeğim gecirdik bi hafta önce de esim pozitif çıktı oglum da öksürüyordu falan o iyi cok sukur ama benim uc gundur bogazim yaniyordu bugün de hafif kuru öksürük bide gogsumde yanma var tekrar pozitif olmus olabilirim test yapmak istemiyorum bi kez daha pozitif ciksam psikolojik olarak korkarim falan kotu etkiler yani zatenbi yere çıkmıyorum bu sure zarfında ikinci kez nasil atlatiliyor diye merak ediyorum var mi birden fazla geciren nasil atlattınız acaba ?