Kızlar IUGR ile doğum yaptım bebeğime karnında 1500 kg almamız lazım deyip 38 haftalık iken doğurdum ve 2800 kg ile. bebeğim şuan 4 ay 10 günlük kilosu 5800 ama sanki 1 aylık bebek görünümü var sütüm yetersiz diye mama kullanıyorum Aptamil ama onun da yaramadığını düşünüyorum. Çevremde ki herkes çok küçük çok zayıf küçük mü kalacak diyolar nerdeyse psikolojim bozuldu. Kimse demiyor ki çok şükür sağlıklı sıhhatli zayıf olsun kısa olsun diyen yok.