eylusko_ benim de oldu altı aydır var hatta artık ameliyat olcam başka çarem kalmadı tırnak illet bir şey sakın geçer diye beklemeyin geçmiyor ben altı aydır ugrasıyorum ayak bakım merkezine de o kadar parayı vermeyin ben gittim tel taktırdım düzelcek bir ay içinde dediler ayagım mahfoldu ve gittiğim yer tvye falan çıkan çok ğnlü bir yerdi resmen ayagımı çürüttüler öyle şeylere kanmayın sakın hemen doktora gidin ben haftaya memleketime gidip genel cerraha ameliyat olcam her iki ayagımdan da başka çarem kalmadı neler yaptım geçsin diye ama asla geçmiyor bence bekleme birinden olmuşsun zatne diğerini de kurtar bence