Kızlar, 25 aylığız. aylardır klozetine oturuyordu, konuşmamız çok güzel her derdimizi anlatıyoruz hatta öyle ki bezini getirir misin dediğim de gidip alıyor değiştir bezi annesi diyordu. Yani her anlamda kendini çok iyi ifade ediyor ben de tuvalet eğitimi sürecinde zorlanmayacağımızı umuyordum, bugün başladık. Sabahtan beri hep altımıza yaptık önemli değil öğrensin ama söylemiyor da. Altına yapınca ıslaklıktan rahatsız olup tutuyor ordan anlıyorum . Ne yapmam gerekiyor , bu öğrenmesi ne kadar sürer ? Ben de hamileyim 6 aylık . Hani Doğuma kadar hallolsun diye başladım. Fikirlerinizi bekliyorum.