Nefeess
Bebeğimin vücudunda kızarıklar oluyordu ve kakası hep mukusluydu, hatta teşhis konulmadan önceki günlerde sadece mukus dışkıladığı bile olmuştu.
Herhangi bir tahlil, tetkik falan yapılmadı, belirtilere göre kondu teşhis. Bebeğim 3 aylıktı teşhis konulduğunda, 1 yaşından itibaren süt ürünlerine başladık ve bir sıkıntı yaşamadık çok şükür.
Teşhis için deri testi gibi daha tibbi bir yöntem var ama 1 yaşından önce genel olarak doğru sonuç vermiyor. Yani ben öyle biliyorum 🤷♀️
Bir de doktor bebelac gold başla demiş ama bebelac gold alerji maması değil ki onda da süt proteini var, allah allah niye buna başla dedi ki acaba 🤔