SetenayCo anlıyorum bi düzen oturtmuşsunz onu devam ettiriyorsunz bende öyle aşırı dağılmaz hiç evim çünkü elim hep üstünde herşeyin, ama şöyle bişey var süpürüp silmek çok ayrı bişey benim evim büyük 145 mt2 ben 40 dakika da ancak sil süpür yapıyorum o da aralarda başka şeyler le uğrasmazsam tabi, e bunun toz alması var çamaşır yıkaması asması kuruyani katlamasi var bulaşık var yemek yapmak var derken gün içinde 4 defa ev süpürüp 2 defa silmek aşırı saçma kabul edin ve daha çocuğunuz bişey dökmüyo bile öyle olsa da fazla tabi de,ve eşiniz o elektrik faturasını ödemek için kaç gün emek veriyo bide bu var. Camlari silmek dolapları silmek falan bunlar yine arada bir olduğu için bahsetmiyorum bile 😌 bir de tabiki bebeğimize zaman ayırmak var en önemli olan 😌👍