Dilekuyar E devletten PTT de yatmış diye baktıgımmda kesintisiz tutar 0 yazıyor 2 ayı geçti böyle olupta PTT ye gidip parasını alan var mı
canparee Dilekuyar bulunduğunuz SGK arayıp bilgi alabilirsiniz benim de yatmamıştı bi evrak mı eksikmiş ne sonradan tekrardan işlem görüldü bi hafta sonra falan yatmıştı
laliko35 Dilekuyar görünmüyor zaten arayın ptt yi öyle öğrenirsiniz 5 ekimde başvuru yaptık 25 kasımda yatti
Birdunyabircennetannesi Dilekuyar Ödeme aşamasında yazıyorsa çekebilirsiniz ya da pttye gidip sor canım
AryaSu Dilekuyar evet edevletten baktığımda yoktu .. postaneyi arayıp sorgulattim yatmisti .. o şekilde alabilirsiniz.. Ama evrakları verince zaten size ortalama yatacagi zmani söylüyorlar