Nevsevmom sarılık değeri bugünlerden sonra düşmeye baslıyor, gece emzirmeseniz de sarılık olmaz ancak ilk aylar da gece beslenmesi yapmanızda sakınca yok. Doktor dısındaki kişileri dinlememenizi, Gündüz ve gece istediği müddetçe ve özgürce saatlere takılmadan emzirmenizi tavsiye ederim. saglıkla büyütün..