Keremgs Arkadaslar ilk bebegim kerem her gun uzulerek dusunerek kalkiorm ilk iki ay araliksiz agladi acmiydi acaba kilo alimi iyiydi sutum ahim sahim degildi hic ama doktora gore kilo alimi ii olunca ben cok az mama veriordm surekli uyumuorduu surekli agliordu ne zaman sutum cogaldi yada cok mama verdim oglum duzeldi sizce aclikmiydi sorunu ac biraktim die kendimi surekli sorguluorm ne bicim anneyim diorm verseydim nolcakti diorm ama korktm mamayi secer beni unutur die cok endiselendimmm her gun kafamda bu var takintiliyimmm malesef unutamiorm suan 4 aylik oglum
Giz3w Keremgs ilk 4 ay gazdan dunyaya alismaya calismaktan aglayabilirler cok normal ac oldugu icin degil yani anne karninin sicakligindan cikiyorlar o ortami ariyorlar alismalarida cok kolay olmuyor keske sutunuz yetiyorken ve kilo alimi iyiyken mama vermeseydiniz ben olsaydim asil bunun icin pisman olurdum.Bi bebek duzenini 5. Ayda olusturuyor rahatliyor hareketlendikce tamamen tesaduf siz buna yormayin ilk 3 ay bittikten sonra bi atak oluyor ki en zoru zaten cocugun buyume doneminde surekli feryat figan aglar durur buda gelisimin bi parcasi
Elosnurdan Keremgs ilk 3 ay gazdan ağlıyorlar genelde, yukarıdaki yoruma kesinlikle katılıyorum, kendinizi asla suçlamayın , bebeğime iyi annelik yapabiliyor muyum sorusu tüm annelerin zihnini kurcalar durur, size özel bir durum değil yani endişe etmeyin :)
Yusuf53 Keremgs sanmıyorum canm o aylarda genelde gazdan huysz oluyor bebekler agliyolar uyumuyorlar benmkide aynıydı yeni yeni düzeliyor
Keremgs Giz3w surekli agliodu hic bir sekilde uyumuordu kilo aliordu ama herkese gore acti bu cocuk artk beynime isledi benimde acliktan agliordu snrm die ogluma baktikca ac biraktm sni die agliorm cok zorlu bi surecti benim icin tecrubesizlik cok kotu gercektn
Giz3w Keremgs banada ayni seyi yapiyorlardi anlayabiliyorum bende cok ikilemde kaldim ozellikle yatmadan once ver diye cok soyleyip durdular halbuki her bebegin mutlaka gazi oluyor sindirim sistemi gelismedigi icin kakasini yaparken kullandigi kaslarinin kontrolunu bilmiyor zorlaniyor vs rahatlamak icin daha cok memeye gelmek istiyor ac oldugu icin degil bazende daha cok sut getirmek icin emiyorlar vs ama hersey acliga baglaniyor
Hande-ege Keremgs aynı şey benim de başıma geldi küçüktü bide bebeğim. İlk doktor kontrolünde 7 günlükken doktor kilo alımı iyi demişti bende mama vermedim zaman geçtikçe çocuk durmamaya başladı 15 günlükken covit olduk bebeğim dediğiniz gibi çok ağlıyor uyumuyordu hep gögsümdeydi meğer aktif emmiyormuş ben anlamamıştım hastanede yatış yaptılar ateşi düşmediği için tedaviyi değiştirip mama takviyesi yaptılar sonra bende hep sizin gibi düşündüm yetmiyor muydu diye onu daha kapsamlı bir hastaneye sevk ettiler 20 günlükken 3 saatte bir sağdığımda 90-120 arası geliyordu sütüm. Yani bende aynı vicdan azabını yaşadım sizi çok iyi anlıyorum.
Keremgs Hande-ege cok zor hala aklima geldikce uzuluorm surekli agladi surekli bir gram uyumadi oglum kilo aliordu ama acaba diorm daha cok mu emmek istiyordu ya sutum yariordu ama doyurmuordh bilmiorm
Hande-ege Keremgs tecrübesiziz bilmiyoruz maalesef doğru düzgün anlatan da olmayınca en önemli şey aslında aktif emmenin ne demek olduğunu öğrenmek hamilelikte. Üzmeyin kendinizi. Ben de sonradan öyle öğrendim hastanede yattığı süre boyunca saatte bir 160 vermişler anlattığınız gibi çok ağlayan bir bebek değil vs dediler yani ben aç bırakıyormuşum dedim. Sonra aldığımda bu sefer mamaya yüklendim onlar öyle deyince bu sefer başka gittiğim doktor çok mama vermişsin mama faydalı bişey değil zararlı tansiyon şeker hastası oluyor insanlar dedi ( yani bu çok üzdü beni çok yanlış böyle denmesi ben üzüldüm daha o doktora gitmedim)ondan bu kadar kusması normal çok kilo almış dedi bu sefer de ona vicdan azabı yaptım. Zaten annelik dediğimiz şey de bitmeyen vicdan azabı değil mi