Bestemm benim ilk bebegimde kolikti aksam 6 gibi uyanirdi 10 11 e kadar ağlardı ne yaparsak yapalim susmazdi en son beyaz gürültü biraz işe yaramisti hatta gece boyu acardik bizdr o seste uyurduk. 40 çıkınca rahatlamistik. Emmiyorsa sağın sütünüzü memelerinizi uyarin ki kesilmesin ve artsin ki üzüntü stres sütünüzü keser. Zaten kolikse memeyi tutmakta istemez en azindan biberon ya da kaşıkla verirsiniz. Umarim sizin bebeginiz cabucak rahatlar gercekten yipratici bir süreç ama unutmayin ki geçecek🌺