betulbusra Bebegım nerdeyse 7.5 aylık bır arpa yolu kaydedemedık.. bı ara yer gıbı yaptı ama genel olarak hıc bıse yemıyor(corba yogurt meyve) kasık gorunce asırı aglıyor😰 anne sütu ve artık yetmedıgı ıcın mamaya basladık
Hly3 betulbusra bizde aynı durumdayız 9 aylık ilk başladığımızda yiyordu şimdi hiçbir şekilde ağzını açmıyor 😕valla kafayı yicem mamada almıyor sadece emiyor kilo alımıda durdu çok üzülüyorum.napıcam bilmiyorum
DefneRana3881 betulbusra çok bi bilgim yok ama kaşığı eline verseniz yada meyveleri dilimleyip kendi kendine kemirse falan olur mu acaba