Pandaliii Kızlar kullanan varmı. Ben hep saglık ocagınınkini kullandım ama işkence gibi bütün kıysfetlere bulasıyor. Bunu kullanan varmı kullanımı nasıl ? Eczane fiyatını bilen varmı. Bide bebeğim 7 aylık kullanımı nasıl olur
Semaaahmet Pandaliii canım geçen hafta aldım ben 100 tlydi. Bebeğinin kilosuna göre veriyorsun mesela 7 kiloysa 7 damla
Kimkibu Pandaliii bende aağlık ocagınınkini kullanamadım içmedi üstüne döküldü cıkmadı doktor tavsiyesiyşe ocean aldık bayılarak içiyor bekliyor şişeyi gördüğünde vereyim diye kilosuna göre kac kiloyda o kadar damla veriyorum en son aldıgımda 95tlydi baya oldu ama
Semaaahmet Kimkibu bi de sağlık ocağının verdiği damla dişte sarı leke yapıyomuş diye duydum ben o yüzden kullanmadım onu hiç
Oykukrty21 Pandaliii sağlık ocaklarından verilenlerin içinde katkı maddesi var kullanmasanız daha iyi internetten alın daha uygun oluyo kilo başına 1 damla
Nursena0606 Pandaliii ben kullanıyorum. İçinde 0.5 ml ölçekten 2 kez yani 1ml veriyorum. Kıyafetlerine bulaştırmak hiç. Verdikten bir süre sonra ağzının içini temizliyorum.