Kızım ishal mi acaba bilemedim sabahları tahin pekmez helva kaşarlı yumurta weya haşlama ederim yerim peynir yoğurt falan süt ediyor dediler akşamlarıda bamya kuru fasulye nohut kabak yemeği dışı her şey yiyorum bunlar sancı eder dedi annem yani bulgur salata balık we et tawuk tüketiyorum genellikle bunlar süt edermiş gelişim iyi görünüyor ama bebeğim afedersiniz sarı cıwık kakası we günde 4 5 kez ediyor acaba ishal mi normal mi bilemedim bide ağlaması war sancısı mı war anlamadım huzursuzlaştı geçen günlere göre baya