zubeyde85 kime hangi mama iyi geliyorsa onun için en iyi mama diyor doğal olarak hipp bizde hem gaz yaptı (7 aylık) hemde çok çabuk acıkıyordu ikisi bir araya gelince uyku düzenimiz bile bozuldu😯 sma ya döndük şimdi rahatız ben iyi mama bulamadım aptamil çok fen ishal yaptı bizi mesekla