mucizem3006 Ruzgar123 evet memnunum bi sıkıntı yaşamadım Bebelac Gold kullanıyorum ama normal bebelactan da memnunum
Emirasaf41 Mihribann94 bebeğimde bebelac gold güzel yaptırıyordu ama dediğim gibi deneye deneye anlayacaksınız kaç günde bir yapıyor?
Yarenyldrm Bizde aptamil cok gaz yapiyordu. Bebelac gold kullaniyorum suan simdilik memnunuz hatta cok iyi geldi
Mihribann94 Emirasaf41 biz hipp combiotic 1 kullanıyoruz ilk zamanlar hergün yapıyordu 1 buçuk aylık olunca yapmamaya başladı şimdi ben Zeytinyağı sürüyorum poposuna sabahları öyle yapıyor sadece şuan 2 ay 13 günlük oğlum