MiracAlpinveUmutunAnnesi Arkadaşlar 8 buçuk aylik oğlum bir türlü biberon almiyo beni emmesi azaldı emmeyincede sutum kesilmeye başladı biberon zaten almiyo ağzına girdiğinde dişleriyle ısırıyor biberonu ne suyu ne mamayi biberonla iciremiyorum varmı onerisi olan ? Bu arada 2 haftalikken mama vermek zorunda kaldım bi o zaman aldı 1 ay kadar sonra beni emdi mamayi bıraktık devam sutune de yeni başladık biberonu nasıl alistiraabilirim 🍼
Pelin05 MiracAlpinveUmutunAnnesi biberon markası olarak ne kullanıyorsun canım. Lansinoh biberonlarını tercih edebilirsin. Anne göğsü gibi yapılmış ve ödüllü bir biberonmuş. Sütüm çok geldiğinde sağıp biberonla veriyorum ben sıkıntı yaşamadık
MiracAlpinveUmutunAnnesi Pelin05 valla de baby kullandım sonra süt savma makinasininkini kullandım bi markanın daha vardı onu kullandım dedginizi denicem teşekkür ederim 😊