2cocukluanne222 Dediğim gibi en yakın 1 hafta sonrasına kendi doktorumuza randevu aldım, daha öncedende bacaklarınıda göstermiştim ben pek anlamıyorum cildiyeye götürün daha ayrıntılı bakar dedi peki göbeğindeki beyazlık doğum lekesi mi yoksa vitiligo mu diye sordum tekrar ben anlamam cilt hastalığını cildiyeye götürün dedi o yüzden cildiye ve alerji bölümüne randevu almaya çalışıyorum 1 haftadır çıldırıcam randevu bulamıyorum 😔