Kızlar merhaba .. sizlere bir sorum olcak. Ben bebek düşünüyorum ve öncesinde doktora gidip kan değerlerime baktırdım hormonlar vs herşey temiz çıktı. Sadece vitaminlerim çok düşükmüş, doktor vitamin ilaçları yazdı 6 kutu. Suan onları kullanıyorum birde yeni folikasite başladım. Vitaminler çok düşük olduğu için sizce gebelik durumunda sıkıntı olur mu ? Birde yumurtlama günleri gerçekten önemli mi ?