Ah ahh bizde 8 ay 27 günlüğüz ,ilk 6 ay ek gıdaya başlayana kadar kilosu çok güzeldi,ek gıdaya bi başladık hergğn özenip hazırlıyorum ağzını taş gibi kapatıyor,artık vitaminlerini bile yemek sanıp açmıyor ağzını ağlıyor,napcam bilmem bugğn doktora gitcez birazdan sorcam,sadece emmek istiyor aşırı zayıfladı