Bebeğim yediği ictigi herseyi kusuyor günde 8 defa bez degistiriyor 4 gundur böyle surekli isahla olduğu için pisik oldu kalçasinda da yara oluştu hastaneye götürdük serum vurdular ilaç yazdilar ama hala ayni dokyor 7 gün boyunca böyle deva eder dedi ama aklim amliyor 7 gün sonra cocukta su kalmaz zaten yuruyemiyor artik sizce ne yapmaliyim 😢 bu grip mi ne alamadim gorumcemi kaynanasi covid olup oda ayni gün bize geldi gorumcem kaynanasiyla yasiyor acaba onlar kapip oğluma bulastirmiş olabilir mi 😥😥