BilgeAli Evet korktuğumuz aşıyı olduk hatta doktorumuz tek yaptı reaksiyon gösterdiği için bizim kız🤦🏻♀️ Ona rağmen inanılmaz huysuz ve halsiz zaten ağlatacak huyduzlanacsk yer arıyordu buldu inş çabuk biter geçen ki 4 gün sürmüştü bana yine hüsran
Merve_kozz BilgeAli hiç bir aşıda atşlenmeyen cocuk bu asıda 38 bucuktan inmiyo hiç mızmızlığı aglamalarını saymıyorum bile cok cabuk geçsin nolur harap oldum iki gündür
AzraSare BilgeAli oğlum 4 ay 16 günlük oldu hala yaptıramadım geçen hafta ateşlend bu haftada grip gibi burun akıntısı öksürük var ve az da olsa ishal yaptırmıyorum o yüzden . Umarım biran önce atlatır ve aşılaırımızı oluruz
BilgeAli Bukett17 uyudu uyandı daha iyi sanki baya bi uzun uyudu ama sancısı var gibi inliyor bacağı baya kızarmış bide bize doktor alerji damlası vermişti zytec 3 gün 3 damla demiştş