Kızlar tam 3 aylık bir oğlum var bugün rutin kontrol için gitmiştik kilosu 6.750 gram çıktı meme+mama şeklinde gidiyoruz ilk 1 ay sadece 200 gram aldığı için mamaya başlattı doktor sabah akşam 90 ml veriyorum bugün öyle bir konuştuk ki hemşire üzüldüm çok mu kilosu ?