Sabrımın son demlerindeyim. Kaçıp bir kaç gün uzaklaşmak istiyorum , o derece bunaldım. Oğlum ek gıdaya geçtik geçeli hep sorunluydu ancak son bir kaç haftadır evin içine etme huyu da eklendi. Yemeği alıp ağzına atıyor , çiğniyor sonra da çiğnediği lokmayı yerlere fırlatıp gülüyor. Ben yedirdiğim zaman kıyamet kopuyo ama kendisine verdiğimde de her yer rezil oluyor. Kasıtlı ellerini yoğurda sokup alkış yapıyor mesela. Ev temizlemekten bıktım artık. Yese canım feda ama hem yemeyip hem de pislik yaptığı için aşırı geriliyorum . Aç bıraksam canına minnet nasıl olsa meme var. Ek gıdaya başlayalı bir yıl oldu ve ben tükendim. Bir yıldır yemek yesin diye yalvarmaktan, hevesle hazırladığım her şeyi çöpe dökmekten, yemediği yemeğin pisliğini toplamaktan bıktım.