3mutluluk 3 aylik bebem kabiz oldu galiba meme nama ilerliyorduk mamayi degistik icmiyo ve kaka da yapmaz oldu acil yardim zeytin yag verdim poposunu yagladim yapamadi ikiniyo belli napmaliyim
Boncuk-anne 3mutluluk Ne zamndır yapmıyo canım 7 güne kadar normal. 7yi geçerse doktora götür. Kan ilacı falan veriyomusun bilmiyorum ama oda yapar. Karnına masaj yapabilirsin
3mutluluk Ayse_giden ofkelisirin kiz 2 gun once onuda denedim kusmaya basladi yapamadigindan bence bugun 4.gun