Smyy61
Smyy61
Ben saçlarıma aşırı özen gösteririm bu yüzden her kullandığım ürünü çok araştırıp kullanıyorum ki zaten bu ürünün yorumlarınada bakarsanız ne kadar etkili olduğunu görürsünüz. İçinde boneside var haftada iki kez en az 2 saat bekleterek kullanabilirsiniz ama ben geceden yapıp bonesini takıp sabaha kadar bekletiyorum. Hem çok güzel uzatıyo hemde dökülmeyi azaltıyo yumuşacık yapıyo saçları. Ben artı olarak haftada iki yada üç kez badem yağı,hindistan cevizi yağı ve zeytinyağını karıştırıp kullanıyorum o da iyi geliyo bana