Hamile kalmadan önce az buçuk fazlam vardı diyet ve egzersiz yapmıştım ve 59 kiloya düşmüştüm . Öyle hamile kaldım ve 86 kilo ile doğuma girdim ciddi kilo aldım ve doğumdan ödemlerle 78 e düşebildim Ancak . Çok fazlam var koca gün bebeğimle evin içindeyim ve farkettim ki yeme bozukluğum oluşmuş sürekli bir şeyler yemek istiyor canım ağzım hiç boş dursun istemiyor ve çikolata karbonhidrat pilav börek kek öyle şeyler yani. Öncesinde sigara içiyordum hamileyken zor bıraktım şimdi emziriyorum diye içmiyorum . Acaba onun boşluğunu mu doldurmaya çalışıyorum ne yapıvam bilmiyorum: ben nasıl 28 kilo vericem Allah aşkına 🥺 bunları yazarken bile içimden çikolata falan yemek geçihor 🧐