Merhaba hanımlar, 3 buçuk aylık bebeğim var meme reddi yüzünden sütümü sağarak veriyorum. Gündüz bir şekilde hallediyorum ama gece çok zorlanmaya başladım sütü bitiyor sağmaya kalkıyorum ağlama krizine giriyor ben sağıp getirene kadar. Bu zamana kadar mama vermedim hiç sadece gece acıktığında sağmayı beklemese çocuk mama yapıp versem olur mu diyorum. Mama alsam hangi mamayı önerirsiniz ?
kabız yapmasından düzeninin bozulmasından korkuyorum, veya sizler nasıl yapıyorsunuz gece sağma işlemini ..
Yakın zamanda zaten mamaya geçmem lazım herhalde sütümün azaldığını da gözlemliyorum. Mama önerisii bekliyorum sizden