Oğlum ayın 15inde 9 aylık olacak. Tadım günleri hep güzel geçti. Sonra diş dönemine denk geldik ve hiçbir şey yemek istemedi. Derken bu 3 ayda 6 diş çıkardı. Kendisi zaten oturmayı kısıtlanmayı sevmeyen bi bebek. Mama sandalyesine binbir Naz’la oturtuyoruz, yaptığım yemeğin tadına bile çok zor bakıyor. Kaşık sevmiyor. Pankek mücver tarzı yaparsam bazen yiyor bazen yemiyor. Eline meyve verirsem yiyor. Gerçekten ne yapacağım bilmiyorum. 7. Ayda doktora götürdük sordum. Anne sütüne güveniyor onu tercih ediyor. Israr edin ama mücadeleye girmeyin dedi. 2 ay kadar zaman tanıdım değişen hiçbir şey Yok. Hiçbir ilerleme kaydedemiyoruz. Ben ne yapacağım? Kilo sorunumuz yok ben bu ek gıda düzenini oturtamamaktan şikayetçiyim 😔