Çok ağlaması yüksek ihtimal gazdandır beslenmeyle ilgili sıkıntısı yoksa ama morarma için mutlaka doktora başvurun derim korkutmak istemem ama kalple ilgili sıkıntı olabilir daha basit bir şeyde olabilir siz stres yapmayın inan ki bebekler annelerindeki duygu durumundan bile çok etkileniyor