bakma-bana4 Hanımlar oğluma BEXSERO 3. Doz aşısı yapilcak bu ay içinde yalnız biz karantina da olduğumuz için ailecek . Eczaneye gidip güncel fiyat ogrenemedik acaba güncel fiyat bilgisi olan var mıdır?
Alperinannesiii bakma-bana4 722 sanırım 21 şubatta oldu keşke alıp muhafaza etseydiniz 20 şubatta nöbetçi eczaneden 534 e aldım
Alperinannesiii bakma-bana4 valla zam gelcek dedi eşim kalk çabuk git al aşıyı dedim 200 lira birden zam olması çok fazla ya zaten pahalı bu aşılar
bakma-bana4 Alperinannesiii ya vallaha birden 200 TL zam mı olur . Daha varya gücü olanlar yaptiriyor gücü olamayanlar yaptırmıyor inanın şuan keşke alıp dolapta muhafaza etmedigime üzüldüm 🥺
irva bakma-bana4 534 olan aşı birden hopp fena zamlandı.Ama neyse ki son dozumuzdu bizimde bitti özel aşılarımız.Allah yardımcısı olsun ailelerin valla.