asiyeoguz Ben bugün resmen oturdum ağladım. Çünkü biliyorum aç ama inat ediyor almıyor ağzına. tam emzirme pozisyonuna alıyorum deli gibi ağlıyor. Ağzına damlatıyorum tadını alır hoşuna gider emer diye ama yok. Gün içinde bir kaç defa zorla yatırdım ki uykulu haliyle emzirebileyim öyle anca emiyordu. Bizde bi 10 gündür böyleyiz. 5 aylık doğduğundan beri meme mama gidiyoruz. İlk defa böyle oldu. Ne yapacam bilmiyorum