Cennet24 ailede hiç kısa yok 9 yaşında kızım var boyu çok uzun oğlumun boyunun kısa olduğunu doktorda söyledi ama kalbindeki deliğe bağladı kapanınca gelişir dedi şuan gelişimini etkiliyormuş geçen ay hiç kiloda almamıştı boyuda uzamamıştı gelişim geriliği var diye rapor çıkardı mamaya başlattı bu ay mamayla kilo almış 700 gr ama boyu pek uzamamış standartların altında