benaslindayohum Kızım 33+4 haftalik premature dogmustu bugun 9 ay kontrolunde artik ayını yakalamış duzeltilmis yaşa gerek yok dediler degerlerine ve hareketlerine bakarak o kadar mutlu oldum ki, sizinle de paylasmak istedim ❤
Aselimmm47 benaslindayohum maşallah sübhanallah Rabbim tüm evlatlarımızın sağlığını sıhhatini daim etsin inşallah 🌸🙏
ebz09 benaslindayohum ayy boyle birsey olduğunu sizden öğrendim suan. Benim kızımda 35 2 doğdu bende hep böyle düzeltilmiş söylemek gerekir saniyordum. Masaallah sizin minige🥰😍 darısı basimiza
benaslindayohum ebz09 yok canim zaten 2 yasina kadar yasitlarini yakalamasi bekleniyor insallah sizin bebisinizde tez vakitte yakalar 🤲
benaslindayohum Poyris fakultede yenidogan bolumune gidiyoruz simdi latince ismini hatırlayamayacağım dogdugu zamandan beri orasi takip ediyor zaten her gidisimizde kan ve idrar tahliline bakılıyordu 😊 1 yasinda tekrar gidicez