Merhaba 🌸
5 aylık Kızım doğduğundan beridir süt ve süt ürünleri + yumurta + …… çoklu besin alerjisi olan bir bebek emzirdim için katı diyet yapıyorum + silimac alerjik mama kullanıyoruz hiç birşey yiyemiyorum gerçekten ciddi anlamda kilo verdim doktorumuz bu ay başlamamızı bebeğe tattırıp diyet açacağımızı söyledi ama korkuyorum tekrar aynı şeyler olacak diye😔 siz nelerden başladınız iyi mi yapıyorum kötü mü bilemedim henüz erken değil mi ek gıda için ? Öğünlerini nasıl ayarladınız sizler ? Blw şeklinde ilerlemeyi düşünüyorum bize 3 gün kuralı uygulayarak besinlere karşı alerjen olmadığı taktirde sürekli not edip ;
1.gün - çay kaşığı
2.gün - tatlı kaşığı
3.gün - yemek kaşığı şeklinde ilerleyeceğimi söyledi peki Ya sizler nasıl yapıyorsunuz ? Nette alerjik bebekler için kendileri üreten sayfalar var süt ürünleri ve yumurta içermeyen deneyeniniz oldu mu ? Bilgilerinizi bekliyorum annelerim 🙏🌸