Esrelf Doktorum her muayenede 15-20 dk ultrasonda inceliyordu. Şu şu kadar ve normal diye söylüyordu ama rahim ağzıyla ilgili hiç hatırlamıyorum bir şey söylediğini. Eşim de yanımda oluyordu hep ona da sordum normal olduğunu söylüyordu hep dedi.
Detaylı ultrasona 20-24. haftalarda girdim aslında hem kendi doktorum yaptı hem de radyoloji uzmanı 40 dk sürmüştü o da bir sıkıntı görmemişti. Plesanta cok hafif aşağıda ama yukarı çıkar demişti. Kendi doktorum da zaten takibini yapmıştı sonrasında çıkmıştı.
Şimdi hastaneden çıktık. Oğlumu gördüm konuştum dokundum, 15 gram daha almış yavrum. Şükürler olsun hiçbir şeye bağlı değil. Kilosunu alsın haftasını tamamlasın cıkar annesi dedi doktoru.