Emzik vermek de çözüm değil. Zaten genelde 1 yaşından sonra emziğin bırakılması öneriliyor. Parmak emme konusunda bilgim yok ama isterseniz doktorunuza bir danışın. Başka bir şeye alıştırmak yerine bu sorunu çözmeye odaklanın. Tabi eğer sorunsa 😂 Dediğim gibi bilmiyorum belki de normaldir.