balcicegin_annesi Hangisi daha kullanışlı ? Kimi ders arasına ters mop yapıldığında arasında kir sıkışıyor kimi de derzsiz olanı daha rahat buluyor o da fayans gibi görünüyor nedense kullananlar yorumlayabilir mi
Vortex balcicegin_annesi derzli kullanıyorum memnunum arası içine girintili değil ki kir girsin icine. Parçalar birbirine gecince çizgi gözüküyr arslık yok öyle
gocebebirbayan balcicegin_annesi derzli beğenmiyorum görünüşü de hoş değil. Derzlinin derzi öldüğünde bir de derz çekme uğraşısı var. Derzsiz kullanıyorum çok memnunum
snyck balcicegin_annesi derzli kullanıyoruz 1bucuk sene oldu yaptırali kötü bir durum yok güzel duruyor
Papatyam01 Bizde Eylül ayında parke yaptırdık ustalara sorduğumuzda derzlinin saha iyi olduğunu söyledi yazın sıcakta genleşiyor kışın da eski haline geliyor gibi bir açıklama yapmıştı çamsan natural meşe yaptırdık