Cgdmltr93 yookkdahaneler olsun benim kızım 4 aylıkken 9.600 dü. Zamanla kiloları sabitleniyor. Diş hastalık yürüme emekleme derken
Dilos01 FZC sıvı şeyler maslesef tüketmiyor kızım meyve çok sever et tavuk bakla turu şeyleri uer emiyor da ayrıca beni çok hareketli birde
Cereninkuzusu3011 Eren2910 yani doğum kilosuna göre bişey denilebilir biz sadece anne sütü ile besleniyoruz. Sizin oğlunuz kaç kilo dgodu
Cereninkuzusu3011 Eren2910 bizimde 3660 doğdu ama her bebeğin gelişimi farklı yani zayıf da değil ayrıca bünyesi bu şekildedir doktor bişey denediği sürece sıkıntı yok şişko bebek sagliklk bebek anlamına gelmiyor sonjcta 😁 sağlıkla büyütun 🤲
Eren2910 Cereninkuzusu3011 ya tabi öyle zaten doktorumuz sorun görmedi mamaya başla falan demedi kendim doymuyomuya girdim biraz
CansuDoruk eylulodabas biseylere alerjisi vardır belki ya da reflusu filan benim oğlan da reflü var diye yemeyi reddediyor biz başladık tadimlara sebzeler bitti yogurda geçtik keçi sütü ile mayaladim mamasida keçi sütlü şimdilik iyi gidiyor
eylulodabas CansuDoruk alerjisel hiçbir belirti göstermiyor, kusması yok, emmesi iyi. Bünyesel olabileceğini düşünüyorum. Babası da ince uzundur🤷🏼♀️
Cereninkuzusu3011 Eren2910 doyuyordur ya doymasa belli eder zaten kendini artık yeni dogan olmadıkları için kaka sayısını takip ederek anliyamazsn ama hareketlerini kendini belli eder mutlaka