HonKiPonKiDoNiNo FZC Benim safinazim taa Anne karninda belliydi ince ve uzun bir kiz olcak diye 🙈🥰 Zaten kilo hic bir yasta iyi birsey degil, saglikli olsunlar yeter 26 Aylık 13 kg 🥳🙏
EsleminAnnesiiiii35 FZC kilosu cok fazla masallah 😅 ne veriyorsunuz acaba bebeğim zayıf bende verim biraz toparlansin vitamin yiyecek fln ne yiyo 😬
BenMathilda Kilo postu tabularimizi ne zaman yıkarız tahmini? 🙃 Annelerimiz kilosu fazla oldugu icin bebeklerinin kilolarini paylasamaz mi? Bizce bu durumda hiçbir sakınca yok. 😌 Lutfen bu gibi postlari sabote etmeyelim, çünkü yorumlar siliniyor.
DenizSayerr FZC 5 aylıkken 9200 dü şimdi 6 aylık kontrole gitmedim henüz çağırmadı doktoru ama tartım 10 kilo 100 200 çıktı
FZC Dilos01 çorba tüketiyor genelde tavuk suyuna kemik suyuna kendim yapıyorum kemik suyunu meyve püre yapıyorum veriyorum sabah akşam mama veriyorum emziriryorum pütürlü tüketmiyor şehriye çorbasını bile çekip veriyorum reklamlarda çıkan vitamin takviyelerini kullanmıyorum genelde 3 saatte bir yediriyor her istediği zaman emziriyorum evde kendim meyve suyu yapıp onu içiriyorum diğer çocuklarımada aynısını yaptım
Dilos01 FZC sıvı şeyler maslesef tüketmiyor kızım meyve çok sever et tavuk bakla turu şeyleri uer emiyor da ayrıca beni çok hareketli birde
Elifinci17 FZC o aylarda benim kızım 16,700 Dü. Sonra bir yürüdü sütten kestim falan derken suan 30 aylık 13,500kilo. Zayıflayınca sevindim ben. Daha aktif oldu cocuk yoluna yürüyemiyordu.
Alperinannesiii AntiiSosyalKelebek neden kiloyu fazla buldunuz benim oglum da 1 hafta sonra yaşına girecek 13.5 kg ilk 6 ay sadece anne sütü aldı ve 9.5 10 kilo idi 6 aylıkken