Senahatice123 Merhaba oğlum 11 ay 17 günlük doğduğundan beri akciğerinde ne olduğunu anlayamadıkları bir leke olduğu için her ay röntgen çekiliyor ayrıca yaşına girince yani 2 hafta sonra ilaçlı tomografi çekilecek iyi olduğunu bilmek için bazen mecbur kalıyoruz bazı şeyleri yaptırmaya Allahın izni ile sağlıkları için yaptırıyoruz yapacak bir şey yok. Ben siyah üzüm çekirdeğini çok duydum oksidan özelliği çok yüksekmiş kemoterapi gören hastalar bile radyasyon zararlarından kaynaklı kullanıyorlarmış doktorumuza danışıp kullanacağım mamasına yada çorbasına katarak…