Merhaba..
18 bucuk aylik kızım çenesinde önce hafif sivilce gibi bisey cıktı sonra kendisi onu kanattı. Sonra kabuk bağladı sonra tekrar kanatmıs küçük bisey cenesinde mercimek kadar. Simdi elimle dokunuyorum yara gibi degil çil izi gibi ama kırmızı o bene mi dönüsür gecermi. Kızımın sadece bi bacagında susam tanesi kadar var 2-3 aydır baska hicbiyerinde beni yok😊 Gördükce aklima Nesrin Cevadzade geliyor. Ayni onunki gibi cenesinde. 😆