MomQueen Kızlar bebeğim sürekli emiyor karnı tok ama gaz sancısından çok ağlıyor arada kendisi pırtlıyor ağızdan da çıkarıyor ama genel olarak çok gaz sancısı var metsil ve nurse harvey fayda etmiyor
Alnalprdha MomQueen biogaia öneririm probiyotik doktorunuza da danışın gaz çıkarırken kubbe şeklinde elinizi yukarı doğru dört kere vurun tekrarlayin
BelaCivciv MomQueen Gaz bitmiyor maalesef, gaz masajları denediniz mi? Yüzüstü egzersiz yaptırmakta işe yarıyor çoğu zaman
Ozgeruya MomQueen küçük bi yastığın üstüne yatırın yüz üstü karni yastiga gelsin ayaklarini ileri geri oynatin çok guzel gaz çıkarıyorlar
OncedenGurme MomQueen gaz damlalarını her gün düzenli olarak aynı saatte vermelisiniz. Aynı zamanda gün içinde gazı olmasa bile düzenli gaz masajı yapmalısınız. Mesela altını açmadan ya da açtıktan sonra
Moonlightttt MomQueen merhaba gazlı bebek cikartsa da gazi bitmiyor. Öncelikle ben yapmamıştım uyaniyordu ama çok pişmanım,yapmanı tavsiye ederim diyelim ki 15dk emdi her 5dakikada bir kaldı gaz çıkart geri emzir. Dizlerine karın üstü yatır o zaman sancı hafifleyip daha rahat çıkartıyor. Minik hareketlerle kucağında gezdir. Karnını saat yönünde ov 4.bisiklet sürme hareketi yaptır bu çok önemli dizlerini bükerek sağ orta sol karnına doğru bastır ayaklarını sonra çıkartır 5.emiyorsa kimyon çayı tüket ve gaz yapan yiyecekleri bir süre tüketme(yeni arastrmalar anneden gaz geçmez şeklinde ancak 8aydir deneme yoluyla da gördüm ki yediğimde daha fazla oluyir sancı) 6.bu bir süreç ve her ay biraz daha rahat olacak, 3.ayda gündüz sancıları geçer büyük ihtimalle sabır 🌸 🤗🤗