Haydinn dudak bağı bebeğin üst dudağının yapışık olması canım benim oğlum da 8 aylık biz doktora sorduk daha yeni gördük dil bağını mesela 😂 8 ay boyunca hiç fark etmedik özellikle bir gün gittiğinde onu sor istersen çünkü bakmıyorlar söylemeden inşallah yoktur da 🙏