benaslindayohum Fdme tvyi hafif ıslak bi bezle siliyorum aynayı da onunla siliyorum benim aynalar tv gbi siyah cunku 😂
benaslindayohum Fdme bez temiz olmayinca çıkmıyor birde cok islaksa kuru bezle hemen temizleyin ugrastici malsef 🙄
Limoncicegiii Fdme öncelikle bezin iyi olmasi lazim bence, her bez temiz birakmiyor. guzel yikayip duru veya sirkeli suyla bezi iyice sıktıktan sonra silin ben sonradan kuruluyorumda hic bir iz kalmiyor 🥰 ayrica sampuanli sirkeli suda parlatiyor camlari ozellikle
Nil2736 Fdme mavi silikonlu temizleyiciyi aynalarıma kullanıyorum. Tv için özel solisyonu ve bezi var. Dier temizliği zaten ben yapmuorum. Bi abla yapıor. Camları gazete ile kuruluo onu biliyorum. O baya iyi gösterio